Vi använder egna cookies och cookies från tredje part för att förbättra din navigeringsupplevelse. Fortsätter du att surfa vidare innerbär det att du accepterar användningen av dessa cookies. Du hittar mer information i våra villkor för cookies.

juni 2020

GRATIS UTBILDNING INOM SERVICE & BEMÖTANDE – NIVÅ A fortsättning

Gott värdskap handlar om att överträffa gästernas förväntningar, allt för att nöjda gäster ska återkomma och rekommendera oss vidare. Ett välkomnande bemötande skall genomsyra hela organisationen och kommuniceras internt...

GRATIS UTBILDNING INOM ARBETSLEDNING & LEDARSKAP NIVÅ B

om ledare i besöksnäringen är det viktigt att kunna delegera uppgifter, hantera konflikter, följa upp genomförda uppgifter och ge konstruktiv feedback. Den här utbildning pågår under 4 halvdagar, först två efterföljan...

Webinar – Förtroende, företagets viktigaste kapital

I en digitaliserad värld där produkter och tjänster blir alltmer likvärdiga är konkurrensen hård. Förtroendekapital påverkar våra kunders köpbeteende, våra medarbetares lojalitet, vår kommunikations trovärdighet, vår möj...

GRATIS UTBILDNING INOM SERVICE & BEMÖTANDE – NIVÅ B

Gott värdskap handlar om att överträffa gästernas förväntningar, allt för att nöjda gäster ska återkomma och rekommendera oss vidare. Ett välkomnande bemötande skall genomsyra hela organisationen och kommuniceras internt...